2012. február 24., péntek

Eladó jonsered 70e ?

Honda little cub 14 - Jelenlegi ára: 280 000 Ft
Na tisztelt hölgyeim és uraim! egy újabb unikum!!!! a Discovery Channel   műsorában a világ leg jobb motorjának választott gépet bocsájtom aukcióba. a minimál árat nem tudom megadni. jó licitálást kívánok!!! a motor/   honda little cub 14 es!! gyártották 1966  1976  1986  1996 ban, pontosan ugyan ebben a formában színben összeállításban! a kereke 14 col a motor 3 sebességes félautómata körváltós 4 ütemű! garantált 1. 3 literes fogyaztás és 60 km /órás sebesség!!! a motor 43444 km ert futott és igazolni tudom hogy japánban 41000km nél nagyszervízen esett átEettől függetlenűl most én is leszervizeltem. a motor gyári festéső és kromozású. ami a kipufogón már nem az iagaz amúgy makulátlan. mindenhol rajta az összes eredeti matrica plakett és tábla. a kulcsa is eredeti és mind 3 zárat működteti! a motor 100%os állapotban van beleköthetetlen és kifogástalan!!!!! !!!!! ! amikor feltettem egyetlen egy Magyar oldalon sem találtam eladót! más oldalakon pedig/nem nállunk//1000 euró tól indul az. ár- ez természetesen magyar ország- ezt csak információnak szántam! nem sürgős eladni. csere nem érdekel. okoskodok írigyek ostobák kérem kíméljenek meg a leveleiktől! értelmes hozzászólást vagy levelet szivesen fogadok!!! SOK SIKERT!   ja és ez tényleg a világ leg jobb motorja a világon készűlt eddigi összes kismotoros tesztje szerint!!!!


Jelenlegi ára: 280 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-23 07:14
. Honda little cub 14 - Jelenlegi ára: 280 000 Ft

Fontos